Materiale promotionale
Marketing-ul și, în general, materialele de marketing necesită o atenție deosebită, fiind produse care ar putea lua contact cu clienții. Acestea trebuie să fie perfecte din toate punctele de vedere, pentru că vă reprezintă și pentru că sunt imaginea dumneavoastră în raport cu interlocutorul. Fie că ne referim la calitatea produsului în sine, fie că ne referim la felul în care arată și designul său, un produs destinat marketingului trebuie să fie înfățișarea frumuseții și a brand-ului dumneavoastră. Exista câteva diferențe importante intre reclame și videoclipuri promoționale. Termenul de “promo” sau “material promoțional” include o tipologie mai amplă de videoclipuri, de cele mai multe ori cu o durată mai lungă decât o reclamă.
Un material promoțional, însă, poate avea diferite scopuri și poate lua diferite forme:
• poate fi un video sub forma unei povești (povestea brandulu), cu odurată mai lungă (poate 5-10 minute), cu un voice-over sau un interviu peste și care are ca scop prezentarea detaliată a misiunii brand-ului și cum s-a dezvoltat acesta în timp
• poate fi un scurt metraj legat de serviciile pe care firma le oferă și cum acestea fac viața clienților mai bună (poate include, de ex. testimoniale video în care clienții își povestesc experiența
• sau sub forma unei emisiuni în care prezentăm locații interesante în care petrecerea timpului liber, îmbraca halatul de casa al relaxării sau ținuta cocheta a unei cine festive se dezvăluie telespectatorului /clientului/ turistului sub forma tot atâtor oportunitati pe care nu porti sa le ratezi . ( HORECA sau INFOTRIP )